Termeni si Conditii

I. Definitii

  • Vanzator: Fundatia de Dezvoltare Locala „Speranta”, sediu social situat in Tirgu Neamt, Str. Stefan cel Mare, Nr. 48, Jud. Neamt, adresa de corespondenta – punct de lucru situat in Tirgu neamt, Str. Slt. Radu Teoharie, Nr. 2, Jud. Neamt, Cod de Inregistrare Fiscala 7970463;
  • Cumparator: persoana fizica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda;
  • Client: persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Fundatia de Dezvoltare Locala „Speranta” (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Fundatia de Dezvoltare Locala „Speranta” si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
  • Utilizator: orice persoana fizica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii;
  • Nickname: pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”;
  • Cont: sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.);
  • Site: domeniul www.fundatiasperanta.ro si subdomeniile acestuia;
  • Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site;
  • Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat;
  • Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului;
  • Continut
    • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
    • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
    • informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
    • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
    • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia;
  • Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator;
  • Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu;
  • Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu;
    Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva;
  • Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii;
  • Document – prezentele Termene si Conditii;
  • Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta;
  • Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre eMAG, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare;
  • Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

II. Program

  • Program comenzi: Non-stop;
  • Program asistenta clienti: Luni – Vineri – 9.00 – 16.30;
  • Comenzile plasate in zilele de Sambata sau Duminica vor fi livrate catre clienti Luni;

III. Garantii

  • Produsele comercializate de Fundatia de Dezvoltare Locala „Speranta” detin garantie conform Legii 449/2003 cu modificarile si completarile ulterioare;

IV. Denuntarea unilaterala a contractului

  • Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
    • Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua livrarii produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor. Produsele care nu sunt ambalate corespunzator nu vor fi acceptate.
    • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora.
    • Returul produselor se poate face prin trimiterea produselor printr-o firma de curierat rapid, Fan Courier sau Cargus impreuna cu Certificatul de garantie in original (cu formularul completat si contul bancar al persoanei din factura) si o copie a facturii.
    • Exceptiile privind dreptul de retur sunt cele specificate de art. 16 OUG 34/2014;
    • Termenul de  Retragere – persoane fizice este de 14 zile calendaristice.
    • Termenul de  Retragere – persoane juridice este de 3 zile calendaristice.
    • Returnarea baniilor pentru persoane juridice se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala, in maxim 30 de zile de la receptionarea returului.
    • Dupa primirea coletului si constatarea starii initiale a produsului, vanzarea se va anula iar banii vor fi returnati cumparatorului.
    • Coletele trimise cu ramburs, in scopul returnarii banilor, nu vor fi luate in considerare.
    • Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii.

V. Politica de confidentialitate

  • Respectam cu strictete confidentialitatea dumneavoastra, astfel, orice tip de informatie personala pe care o solicitam este utilizata strict pentru a intocmi documentele care necesita astfel de date (ex.: facturi, chitante, contracte)!
  • Mentionam ca nu transmitem datele dumneavoastra personale catre nici o alta entitate!

VI. Declinarea responsabilitatii

  • Fundatia de Dezvoltare Locala „Speranta” depune eforturi continue pentru a minimaliza toate greşelile care pot apărea din editarea electronica sau manuală a informaţiilor prezentate prin site.Vă rugam să ne contactati in cazul in care depistati inadvertente in descrierea produselor la office@fundatiasperanta.ro sau la numarul de telefon: 0753 011 608 / 0233 791 554;
  • Pretul Derizoriu: In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne rezervam dreptul de a anula livrarea produsului respectiv si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
  • O comanda se considera acceptata in momentul generarii notei de transport si expedierii produsului catre client.

VII. Modalitati de plata

  • Ramburs in momentul predarii coletului;
  • Prin transfer bancar in contul inscris pe factura.

VIII. Transportul

  • Produsele comercializate de Fundatia de Dezvoltare Locala „Speranta” sunt livrate fie prin curier – Urgent Cargus, fie prin Posta Romana. La cerere, produsele pot fi livrate si cu alte firme de curierat, caz in care, suma aferenta transportului inscrisa pe factura va fi modificata;
  • Pretul transportului este calculat automat in functie de greutatea/volumul fiecarui produs in parte, calculul fiind facut utilizand formula specificata de firma de curierat / Posta Romana;
  • Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti, in prezenta curierului, si cereti un proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Plasarea comenzii reprezinta acceptul termenilor si conditiilor de catre Dumneavoastra.

Va multumim!